Aydınlatma
Metni
Kişisel Verilerin
Korunmasına Yönelik Aydınlatma Metni
Bu metnin amacı,
Şirketimiz tarafından kişisel verileri işlenen müşterilerimize, kişisel
verilerinin iş- lenmesine ilişkin usul ve esasların açıklanmasıdır.
Bu metinde kişisel
verilerinizin nasıl toplandığı, kullanıldığı, paylaşıldığı ve aşağıda
belirtilen diğer hususlar açıklanacaktır.
·Şirket sizden
hangi kişisel verilerinizi toplar ?
·Şirket kişisel
verilerinizi hangi amaçla toplar ?
·Kişisel
verilerinizin toplanma yöntemleri nelerdir ?
·Kişisel verilerin
hangi hukuki sebepler ile işlenir ?
·Kişisel
verilerinizin kimlere ve hangi amaçlar ile aktarılır ?
·İlgili kişi
olarak haklarınız nelerdir ?
·Kişisel
verileriniz ile ilgili başvuru ve şikayet sürecinin nasıldır ?
Veri Sorumlusu
Kişisel
verileriniz veri sorumlusu sıfatıyla Vehbibey Mah. Talatpaşa Cad. Sebze Meyve
Hali No:19 Ayvalık / Balıkesir adresinde mukim MİSBAHÇE GIDA VE TARIM ÜRÜNLERİ
SAN. ve TİC. LTD.
ŞTİ.
("Şirket”) tarafından, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
("Kanun”) uyarınca aşağı- da açıklanan kapsamda işlenmektedir.
Hangi Kişisel
Verileriniz İşlenmektedir ve Kişisel Verilerinizin İşlenme Amaçları Nelerdir?
Veri Kategorisi: Kimlik Bilgileri |
|
İşlenen Kişisel Veriler |
Kişisel Veri İşleme Amaçları |
● Ad ● Soyad ● Yaş |
· Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi · Firma/ürün/hizmetlere bağlılık süreçlerinin yürütülmesi · Hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi · İletişim faaliyetlerinin yürütülmesi · İş faaliyetlerinin yürütülmesi/denetimi · İş sürekliliğinin sağlanması · Mal/hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri ilişkileri yönetim süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi · Pazarlama analiz çalışmalarının yürütülmesi · Reklam/kampanya/promosyon süreçlerinin yürütülmesi · Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi · Stratejik planlama faaliyetlerinin yürütülmesi · Ürün/hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri üyelik kaydının oluşturulması |
Veri Kategorisi: İletişim Bilgileri |
|
İşlenen Kişisel Veriler |
Kişisel Veri İşleme Amaçları |
● Elektronik posta adresi ● İletişim Adresi ● Cep Telefonu Nu- marası |
· Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi · Firma/ürün/hizmetlere bağlılık süreçlerinin yürütülmesi · Hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi · İletişim faaliyetlerinin yürütülmesi · İş faaliyetlerinin yürütülmesi/denetimi · İş sürekliliğinin sağlanması · Mal/hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri ilişkileri yönetim süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi · Pazarlama analiz çalışmalarının yürütülmesi · Reklam/kampanya/promosyon süreçlerinin yürütülmesi · Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi · Stratejik planlama faaliyetlerinin yürütülmesi · Ürün/hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri üyelik kaydının oluşturulması |
Veri Kategorisi: Müşteri İşlem Bilgileri |
|
İşlenen Kişisel Veriler |
Kişisel Veri İşleme Amaçları |
● Ürün bilgisi (Ürün Kategorisi ve Ürün İşlem Numa- rası) ● Müşteri numarası ● Fatura bilgileri |
· Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi · Firma/ürün/hizmetlere bağlılık süreçlerinin yürütülmesi · Hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi · İletişim faaliyetlerinin yürütülmesi · İş faaliyetlerinin yürütülmesi/denetimi · İş sürekliliğinin sağlanması · Mal/hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri ilişkileri yönetim süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi · Pazarlama analiz çalışmalarının yürütülmesi · Reklam/kampanya/promosyon süreçlerinin yürütülmesi · Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi · Stratejik planlama faaliyetlerinin yürütülmesi · Ürün/hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri üyelik kaydının oluşturulması |
Veri Kategorisi: Pazarlama Bilgileri |
|
İşlenen Kişisel Veriler |
Kişisel Veri İşleme Amaçları |
● Müşteri Anket Bil- gileri ● Alışveriş Geçmişi Bilgileri ● Ödeme Geçmişi Bilgileri ● Şikâyet/İletişim Formları ● Çerez kayıtları ● Kampanyalarla elde edilen bilgiler ● Müşteri site içi ak- tiviteleri |
· Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi · Firma/ürün/hizmetlere bağlılık süreçlerinin yürütülmesi · Hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi · İletişim faaliyetlerinin yürütülmesi · İş faaliyetlerinin yürütülmesi/denetimi · İş sürekliliğinin sağlanması · Mal/hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri ilişkileri yönetim süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi · Pazarlama analiz çalışmalarının yürütülmesi · Reklam/kampanya/promosyon süreçlerinin yürütülmesi · Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi · Stratejik planlama faaliyetlerinin yürütülmesi · Ürün/hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi · Müşteri üyelik kaydının oluşturulması |
Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemleri Nelerdir?
Yukarıda
kategoriler halinde sayılmış olan kişisel verileriniz; web sitesi ve mobil
uygulamalar, e-bül- ten üyelik sistemi yoluyla oluşturulan elektronik ortam
vasıtasıyla toplanmaktadır.
Kişisel
Verileriniz Hangi Hukuki Sebeplerle Toplanır ve İşlenir?
Kişisel
verileriniz, Misbahçe ve Misbahçe adına veri işleyen gerçek ya da tüzel kişiler
tarafından; yu- karıda sayılan amaçların gerçekleştirilmesi doğrultusunda, açık
rızanıza dayanarak veya KVKK’nın 5. maddesinde belirtilen;
●Kanunlarda açıkça
öngörülmesi,
●Bir sözleşmenin
kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla,
●Sözleşmenin
taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
●Verisorumlusunun
hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
●Bir hakkın
tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması, ve
● İlgili kişinin
temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru
menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması,
hukuki sebeplerine
dayanılarak toplanmaktadır.
Kişisel
Verileriniz Kimlere ve Hangi Amaçlarla Aktarılabilecektir?
Kişisel
verileriniz, KVKK’nun 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme
şartları ve amaçları çerçevesinde, satış, online satış ve satış sonrası destek
faaliyetlerinin yürütülmesi, pazarlama ve kam- panya faaliyetlerinin
yürütülmesi, müşteri profili oluşturulması, müşteri memnuniyetinin
arttırılması, faturalama ve muhasebeleştirme işlemlerinin etkin şekilde
yürütülmesi gibi nedenlerle yurtiçi ve yurt- dışındaki üçüncü kişilerle
mevzuatın gerektirdiği tüm şartlar yerine getirilerek ve kişisel verilerinizin
korunmasına yönelik tüm hukuki ve teknik önlemler alınarak yurtiçindeki iş
ortaklarımızla ve yurtdı- şındaki şirket genel merkezi ile
paylaşılabilmektedir.
Kişisel
verileriniz, KVKK’nun 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme
şartları ve amaçları çerçevesinde, iş faaliyetlerinin mevzuata uygun
yürütülmesi amacıyla yetkili kişi, kurum ve kuruluş- lara bilgi verilmesi
amaçlarıyla ve tüm hukuki ve teknik önlemler alınarak paylaşılabilmektedir.
Kişisel
Verileriniz Ne Zamana Kadar Saklanacaktır?
Kişisel
Verileriniz toplanma amaçlarına uygun olduğu sürece yasaların gerektirdiği süre
boyunca sak- lanacaktır. Kişisel veri kategorilerine özgü saklama sürelerini
belirlediğimiz kriterlere uygun hareket etmekteyiz. Sürenin geçmesi halinde
kişisel veriniz silinecek, anonimleştirilecek yahut yok edilecektir.
Aydınlatma
Metninde Gerçekleşecek Değişiklikler
Bu aydınlatma
metni zaman zaman Misbahçe tarafından güncellenebilir. Aydınlatma metninde
önemli bir değişiklik yaptığımız takdirde sizlere e-posta veya diğer yollarla
gerekli bilgilendirmeler yapıla- caktır.
İlgili Kişi
Olarak Haklarınız Nelerdir?
Kişisel
verilerinize ilişkin;
●Kişisel
verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
●Kişisel
verileriniz işlenmiş ise buna ilişkin bilgi talep etme,
● Kişisel
verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını
öğ- renme,
●Yurtiçinde veya
yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
●Kişisel
verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini
isteme,
● KVKK mevzuatında
öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok
edilmesini isteme,
● Eksik veya
yanlış verilerin düzeltilmesi ile kişisel verilerinizin silinmesi veya yok
edilmesini talep ettiğinizde, bu durumun kişisel verilerinizi aktardığımız
üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
● İşlenen
verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle
kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ve
● Kişisel
verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde bu
zararın giderilmesini talep etme, haklarına sahipsiniz.
Kişisel
Verileriniz İle İlgili Başvuru ve Şikayet Süreci Nasıldır?
Yukarıda sıralanan
haklarınıza yönelik başvurularınızı, www.misbahce.com.tr’de
yer alan "Kişisel Ve- rilerin Korunması ve Gizliliği” başlığı altındaki
Başvuru Formu'nu doldurarak veya info@misbahce.- com
adresi üzerinden şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en
kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız cevaplandırılacaktır.